پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

واکنش مرتضی طاهری، مداح به ناآرامی‌های اخیر | با دروغگویی که روی آتش اغتشاشات، بنزین می‌ریزد باید سخت برخورد کرد

  • کد خبر: ۱۲۹۷۰۰
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
واکنش مرتضی طاهری، مداح به ناآرامی‌های اخیر | با دروغگویی که روی آتش اغتشاشات، بنزین می‌ریزد باید سخت برخورد کرد
مرتضی طاهری مداح پیشکسوت اهل بیت (ع) گفت: در روزهای کنونی، عده‌ای با این اغتشاشات و دروغ‌پردازی‌ها کاسبی می‌کنند و به حسابشان پول می‌آید که باید با آنان سخت برخورد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی طاهری مداح اهل بیت (ع) اظهار داشت: حوادثی در روز‌های گذشته در این کشور رخ داد که متاسفانه خسارت‌های مالی و جانی بر این کشور تحمیل کرد. بسیاری از عزیزان خوب، خدمتگزار و پاک ما به شهادت رسیدند و عده‌ای هم که ارتباطی با این اغتشاشات نداشتند، بعضاً توسط عوامل اغتشاش مورد آسیب قرار گرفتند و جان باختند.

وی افزود: آمریکا و کشور‌های غربی احساس کردند که بدون برجام، مشکلات اقتصادی ایران اسلامی در حال برطرف شدن است و دیپلماسی دولت آیت‌الله رئیسی در حال به بار نشستن. برای جلوگیری از این مهم، اغتشاش و فتنه کنونی را به راه انداختند تا مانع آن شوند. البته همیشه بهانه‌ای برای اغتشاش دُرست می‌کنند. در این ماجرا اتفاقی برای مرحومه مهسا امینی رخ داد که ممکن بود در هرجای دیگری باشد و هیچ ارتباط آشکار، روشن و اثبات‌شده‌ای با خطای ماموران نیروی انتظامی نداشته است. لااقل مدارک و اسناد پزشکی و گزارش دستگاه‌های بررسی‌کننده این را اثبات کرد و نقل قول کذب دروغگویان را آشکار ساخت.

برخی با دروغ‌پردازی‌ها بنزین روی آتش اغتشاشات ریختند

طاهری با اشاره به اینکه عده‌ای در اغتشاشات اخیر با دروغ‌پردازی‌ها، بنزین روی آتش ریختند که جرم آن‌ها بسیار سنگین است، گفت: افرادی که با دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی نظام و مردم را دچار مشکل می‌کنند، قطعاً جرم سنگینی دارند و نباید بخشیده شوند. عده‌ای ممکن است از روی احساس، بی‌توجهی یا حتی کنجکاوی به دلیل سن، وارد این غائله شده بودند و به فرموده مقام معظم رهبری که فصل‌الخطاب است، باید حساب این دسته تفاوت کند.

عده‌ای با دروغ‌پردازی در اغتشاشات، کاسبی کردند

این مداح اهل بیت (ع) ادامه داد: این دسته دوم، مدتی بازداشت و توجیه می‌شوند تا در مراتب بعدی دیگر دچار چنین خطایی نشوند، اما دسته اول با این اغتشاشات و دروغ‌پردازی‌ها کاسبی می‌کنند و به حسابشان پول می‌آید که باید با آنان سخت برخورد کرد.

اگر به مسببان رحم شود، قطعاً جری‌تر می‌شوند

وی تصریح کرد: افرادی که محور، لیدر، برنامه‌ریز، طراح و مجری اغتشاش بودند باید مشمول برخورد سخت شوند و هیچ ملاطفتی با آنان نشود. در ضرب‌المثل هم داریم «ترحم بر پلنگ تیز دندان/ ستم کاری بود بر گوسفندان.» یعنی اگر با این افراد ترحم شود، قطعاً برای اغتشاشات بعدی جری‌تر می‌شوند.

پیشرفت‌های کشور برای هر ایرانی افتخار است

طاهری با بیان اینکه ایران اسلامی تنها کشور سربلند دنیاست که نوکر هیچ ابرقدرتی نیست، گفت: کشور ما به پیشرفت‌های فراوانی رسیده است که مایه افتخار هر ایرانی اعم از انقلابی و غیرانقلابی، مسلمان و غیرمسلمان، معتقد و غیرمعتقد و ... است. زمانی که در دنیا همه به قدرت این کشور اعتراف می‌کنند، مایه مباهات هر ایرانی است و باید به این پرچم ببالند. قطعاً باید با افرادی که عامل این اغتشاشات بودند، بدون ملایمت برخورد کرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->